Zapraszam do współpracy Firmy, które chciałyby zwiększyć kompetencje swoich pracowników w zakresie Komunikacji i Asertywnego wyrażanie siebie.
a
Jestem otwarta także na współprace z organizatorami warsztatów na grupach wyjazdowych dla kobiet.
a
Szkolenie z Komunikacji
a
c
Program szkolenia
a
1. Wprowadzenie do tematu komunikacji i omówienie harmonogramu i celów szkolenia
2. Rodzaje stylów komunikacji Hartmana
3. Tet stylu komunikacji i omówienie wyników
4. Rodzaje komunikacji
5. Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie
6. Elementy skutecznej komunikacji
7. Ćwiczenie komunikacji w różnych sytuacjach
8. Konflikty jako skutek trudności w komunikacji
9. Elementy wspierające dobrą komunikację
10. Czym jest konflikt
11. Rodzaje konfliktów
12. Zapalniki w komunikacji
13. Techniki wspomagające rozwiązywanie konfliktów
14. Ćwiczenia utrwalające wiedzę
c
Dla kogo szkolenie
Szkolenie będzie przydatne zarówno dla mieszanej grupy osób z organizacji jak i kadry menadżerskiej a także pracujących razem zespołów.
Korzyści ze szkolenia
Nie sposób przecenić wartości komunikacji. Dzięki zrozumieniu swojego stylu komunikacji, oraz zrozumieniu znaczących różnić w stylach komunikacji, uczestnik szkolenia będzie mógł nie tylko poprawić swoja komunikację ale także swoje poczucie sprawstwa.
a
a
Szkolenie z Asertywności
a
Program szkolenia
a
- Co ma wspólnego poczucie własnej wartości i asertywność
- Czym jest asertywność
- Czym nie jest
- Formuła asertywnego zachowania
- Ćwiczenie z kartami pracy
- zachowania agresywnie i ulegle
- zachowania asertywne
- Omówienie ćwiczenia – jakie są skutki poszczególnych zachowań
- Pozytywne i negatywne aspekty asertywności
- Ćwiczenia z kartami pracy
- Połącz zachowanie z konsekwencjami krótko i długoterminowymi
- Podsumowanie warsztatów
- Zapisanie własnego planu na zwiększenie swoich umiejętności po warsztatach
a
c
Dla kogo szkolenie
Szkolenie będzie przydatne zarówno dla mieszanej grupy osób z organizacji jak i kadry menadżerskiej a także pracujących razem zespołów.
Korzyści ze szkolenia
Nie sposób przecenić wartości zachowania asertywnego. Dzięki zrozumieniu czym jest asertywnośc, jak przekłada się na satysfakcje z relazji z innymi a także poznaniu przydatnych technik zachowań asertywnych, uczestnicy szkolenia nabiora większej pewności siebie. To z kolei przełoży się na ich efektywność i zadowolenie z pracy.
a
a
a